آموزش تعمیرات پکیج

ساخت وبلاگ

نمایندگی پکیج تاچی در شهریار

نمایندگی پکیج تاچی در شهریار کجاست؟نمایندگی رسمی پکیج شرکت تاچی شهریار یکی از بزرگ ترین و معتبرترین نمایندگی های مجاز شرکت تاچی در شهریار می باشد. در نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی دارای تعمیرکاران حرفه ای می باشد که پکیج تاچی شما را در کمترین زمان ممکن سرویس و تعمیر خواهند کرد. شما می توانید با ثبت درخواست یا تماس با شماره تلفن نمایندگی پکیج تاچی در شهریار از خدمات پس از فروش رایگان و دولتی تاچی بهره مند شوید. برای آشنایی بیشتر با تنها نمایندگی مجاز تاچی در شهریار و ثبت در خواست تعمیرات پکیج در شهریار ادامه این مقاله را بخوانید.

نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج تاچی در شهریار

نمایندگی پکیج تاچی در شهریار به عنوان نماینده تعمیرات پکیج دیواری تاچی مفتخر است اعلام کند که با ایجاد شعب گسترده امکان تعمیر پکیج تاچی در تمام نقاط شهریار را فراهم کرده است. شما در هر کجای شهریار که باشید به راحتی می توانید درخواست تعمیر پکیج بدهید تا ما نزدیکترین کارشناس خود را به محل شما اعزام کنیم.

نمایندگی تاچی شهریار

مشکلات متداول پکیج تاچی

اگر مشکلات زیر در کارکرد پکیج خود مشاهده کردید، باید برای تعمیر پکیج دیواری تاچی اقدام کنید:

  • گرم نکردن آب مصرفی
  • نشتی آب
  • گرمای نامطلوب رادیاتورها
  • انفجاری روشن شدن
  • سرو صدای غیر طبیعی
  • روشن نشدن پکیج
آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 54 تاريخ : سه شنبه 28 / 6 ساعت: 22:01

نمایندگی رسمی پکیج در کیانمهر

پکیج، نسل جدیدی از آبگرمکن‌های قدیمی است که جایگزین موتورخانه‌های بزرگ زیرزمینی شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی پکیج‌ها در سایزی کوچک طراحی می‌شود تا در داخل یا خارج از منزل نصب گردند. اما همین موضوع ممکن است باعث شود که در صورت بروز مشکل، آلودگی صوتی ایجاد شود و نارضایتی کاربران را در پی داشته باشد.

 

تعمیرات پکیج در کیانمهر کرج

اگر به تازگی پکیج خود را نصب کرده‌اید و متوجه تولید آلودگی صوتی زیادی در آن شدید، احتمالا علت اصلی بروز این مشکل، نصب اشتباه و تراز نشده پکیج به دیوار است. تعمیرات پکیج در کیانمهر نصب پکیج به صورت کج و یا خم شدن قاب پکیج و چسبیدن آن به بدنه، از مهم‌ترین دلایل صدای زیاد پکیج های تازه نصب شده است.

سرویسکار ماهر پکیج در کیانمهر کرج

عدم توجه به لوله کشی مناسب می تواند برای کاربران پکیج ها مشکل ساز باشد. اگر می خواهید لوله کشی پکیج های خود را به درستی انجام دهید، بهتر است از کمک متخصصان مرکز فرازتعمیر استفاده نمایید. این کارشناسان به دلیل تجربه ی بالا در زمینه ی نصب، راه اندازی و تعمیر پکیج های دیواری می توانند به بهترین شکل ممکن لوله های پکیج را نصب نمایند. اهمیت لوله کشی مناسب آنقدر بالا است که انجام نامناسب آن در بین علت صدای زیاد پکیج دیواری قرار می گیرد.

 

کیفیت بالای لوله ها، قطر مناسب آن ها، مطلوب بودن مسیر لوله کشی و همچنین عایق بندی صحیح لوله ها جزو مهم ترین موارد در لوله کشی پکیج ها به حساب می آیند.

 

نمایندگی تعمیر پکیج در کیانمهر کرج

اگر پکیج شما جهت خروج دود ناشی از اشتعال و تهویه هوا از قطعه خاصی به نام “فلنج فن” استفاده کند، امکان اینکه علت بروز صدای زیاد پکیج ناشی از خرابی یا لقی فن پکیج باشد بسیار زیاد است. وجود دوده زیاد و شکستگی یا لقی پره فن از رایج‌ترین مشکلات این قطعه است که با تمیز کردن و تعمیر فن این مشکل قابل رفع است.

 

 

 

 

تعمیرکار نمایندگی پکیج

پمپ سیرکولاتور در پکیج های دیواری وظیفه به گردش درآوردن آب ورودی را دارد. خراب شدن این پمپ جزو  علت صدای زیاد پکیج دیواری است. برخی اوقات اجسام ریز یا هوا وارد این پمپ شده و باعث خراب شدن سیستم آن خواهند شد. بررسی نحوه ی عملکرد پمپ در بسیاری از موارد می تواند به حذف شدن صدای ضربه یا چکش موجود در پکیج منجر شود. برای اطمینان خاطر قطعی از کارکرد مطلوب پمپ سیرکولاتور می توانید اقدام به تعویض آن نمایید.

 

تعمیرکار ماهر پکیج در کیانمهر

یکی از رایج‌ترین عوامل تولید صدای زیاد پکیج، وارد شدن هوای بیش از حد به داخل لوله‌های گرمایشی آن است. این مساله طبیعی است و برای تمامی پکیج‌ها ممکن است پیش بیاید. به طور معمول هواگیری پکیج توسط افراد عادی نیز قابل انجام است و نیاز به مراجعه کارشناس ندارد تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا پکیج را در دمای متوسط بگذارید.
  2. ظرف مناسبی را در زیر شیر واقع شده در کنار رادیاتور قرار دهید.
  3. به آرامی شیر را باز کنید تا صدای سوت زدن و خروج هوا را بشنوید.
  4. اجازه دهید تا تمامی هوا خارج شود و آب به صورت قطره‌ای به درون ظرف بریزد. شیر را دوباره محکم ببندید.
  5. این کار را برای تمامی رادیاتورهای موجود در ساختمان خود انجام دهید.

 

عیب یابی پکیج در کیانمهر

از مهم ترین علت هایی که به صدای پکیج های دیواری منجر می شود، می توان به ایجاد رسوب در مبدل اصلی پکیج ها اشاره نمود. برای بررسی این مورد تنها کافی است میزان فشار آب ورودی و خروجی آب را مقایسه کرد. اگر با کاهش جریان آب خروجی مواجه بودید، لازم است تا از رسوب گیر استفاده کنید. چرا که قطعا رسوب های ایجاد شده در داخل مبدل پکیج دیواری، هم باعث سروصدای آن شده و هم جریان خروجی را کاهش داده است. در ادامه مطالب وبلاگ فرازتعمیر میتوانید تفاوت های پکیج تک مبدل و دو مبدل را مطالعه نمایید.

 

برای تشخیص دقیق این موضوع می توانید از کارشناسان فرازتعمیر کمک بگیرید.

نمایندگی ایران رادیاتور کیانمهر

در صورتی که سالهاست از پکیج خود استفاده می‌کنید احتمال اینکه علت صدای زیاد پکیج، ناشی از فرسودگی عایق صوتی دستگاه باشد بسیار زیاد است. نمایندگی ایران رادیاتور در کیانمهر در صورتی که پس از تمیز کردن فن و محکم کردن آن به بدنه دستگاه صدای زیاد پکیج تغییری نکرده باشد، بهتر است که عایق صوتی فن را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.

 

تعمیرکار ماهر پکیج

شاید با خود تصور کنید که پکیج عملکرد مشابهی با آبگرمکن‌های قدیمی دارد. اما واقعیت این است که تفاوت زیادی در عملکرد این دو دستگاه وجود دارد و همین تفاوت پکیج و آبگرمکن باعث استقبال بیشتر مردم از خرید پکیج شده‌ است. چرا که پکیج می‌تواند علاوه بر آماده‌سازی آب گرم ساختمان، قادر بر گرم‌سازی محیط نیز دارد و جایگزین بخاری‌های گازی و برقی می‌شود.

علی‌رغم تمامی مزایایی که پکیج با خود به همراه دارد، در صورت تولید صدای بلند توسط پکیج، تحمل آن غیرممکن می‌شود. جهت رفع این مشکل ابتدا باید علت صدای زیاد پکیج را پیدا کنید سپس بر اساس مشکل، به رفع آن اقدام نمایید:

 

تعمیرگاه مرکزی پکیج در کیانمهر کجاست؟

آیا به بررسی دوره ای سوپاپ های پکیج دیواری خود اهمیت می دهید؟ آیا به نقش مهم آن ها در کارکرد مطلوب پکیج ها آگاه هستید؟ سوپاپ ها و اورینگ ها را حتما پس از مدتی استفاده از پکیج باید بررسی نمایید. ایراد داشتن سوپاپ ها نمونه از علت صدای زیاد پکیج دیواری می باشد. بنابراین در طول مدت استفاده از پکیج های خود بهتر است نسبت به بررسی سالم بودن سوپاپ ها اقدام نمایید. اگر به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای پکیج هستید، می توانید از کمک فرازتعمیر استفاده نمایید. قیمت مناسب، خدمات تخصصی و نیز سابقه بالا جزو مزیت های استفاده از خدمات این مجموعه به حساب می آید.

نمایندگی بوتان کیانمهر

یکی از مهم‌ترین دلایل صدای زیاد پکیج وجود رسوبات ته‌نشین شده در پکیج است. توصیه می‌شود که با سرویس سالیانه پکیج خود توسط متخصصان و کارشناسان مربوطه از میزان رسوبات موجود در لوله‌های پکیج و مبدل اصلی آن باخبر شوید و پیش از بروز هرگونه مشکل آن را برطرف نمایید. نمایندگی بوتان در کیانمهر کرج با این حال اگر چند سالی است که از پکیج خود استفاده می‌کنید و تا به حال آن را رسوب‌زدایی نکرده‌اید، احتمال اینکه وجود رسوب بیش از حد در لوله‌ها باعث تولید صدای زیاد پکیج شده باشد بسیار بالاست.

جهت تشخیص وجود رسوب در لوله‌های پکیج کافیست میزان فشار آب ورودی و خروجی پکیج را مقایسه کنید. در صورت وجود تفاوت زیاد در میزان آب با متخصصان تعمیر پکیج تماس بگیرید تا با استفاده از دستگاه‌هایی مخصوص تمامی لوله‌های مربوطه را رسوب‌زدایی کنند.

 

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی رسمی پکیج در کیانمهر, نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 41 تاريخ : دوشنبه 13 / 6 ساعت: 13:08

طرز تهیه دلمه برگ مو با چاشنی رب انار

برای درست کردن دلمه برگ مو با چاشنی رب انار، ابتدا برنج را خیس کنید تعمیرکار پکیج شاهین ویلا کرج اگر از کنسرو برگ مو استفاده می‌کنید حتما برگ موها را به مدت ۲ تا سه ساعت در آب بخیسانید. برگ موهای کنسروی نمک زیای دارند و شور هستند. بعد از این مدت برگ موها را با آب بشورید و در یک آبکش کنار بگذارید تا آب‌شان گرفته شود.

مواد لازم برای چاشنی دلمه برگ مو با رب انار

زرشک و کشمش هم از جمله موادی هستند که جز مواد محبوب برای درست کردن دلمه هستند. زرشک کمی خیس کنید و به مواد دلمه اضافه کنید.

در یک ظرف تمام مواد به جز گوشت را بریزید و با حسابی با هم مخلوط کنید. گوشت مغز ران گوساله را با صورت ورقه‌های نازک برش بزنید. پیازها را نگینی خرد کنید و با کمی روغن تفت دهید. کمی که پیازها سبک شد برش‌های گوشت را با پیاز تفت دهید. روی یک برگ مو یک برش از گوشت را بگذارید و یک یا دو قاشق از مواد مخلوط شده را در وسط آن بریزید. برگ مو را بپیچانید و رول کنید.

برای اضافه کردن کشمش با مواد دلمه آن را با کمی پیاز و زردچوبه و دارچین تفت دهید و به مواد دلمه اضافه کنید.

قبل از چیدن دلمه‌ها کف قابلمه را با چند عدد برگ مو بپوشانید تا دلمه‌ها در زمان پخت به کف قابلمه نچسبند.

نخود لپه یکی از موادی است که معمولا برای پختن دلمه برگ مو با چاشنی رب انار از آن استفاده می‌شود. اگر طعم لپه را در دلمه می‌پسندید قبل از اضافه کردن به مواد دلمه آن را بپزید. حتما لپه‌ها را یک تا دو روز قبل از درست کردن دلمه بخیسانید.

 

تمام دلمه‌ها را در یک قابلمه بچینید، نصف استکان آب به دلمه‌ها اضافه کنید.

روی دلمه‌ها یک بشقاب سرامیک سنگین و یک وزنه مثل سنگ ترازو بگذارید که در زمان پخت وا نروند.

برای تهیه چاشنی یا شهد دلمه کره را کمی آب کنید و رب‌انار، نمک، شکر و آب را به آن اضافه کنید. شهد دلمه را در اواخر پخت روی دلمه‌ها بریزید.

مدت زمان لازم برای پختن دلمه برگ مو ۲ ساعت است. این دلمه برگ مو به خاطر اضافه کردن رب‌انار ملس است، اگر طعم ملس را نمی‌پسندید رب‌انار را حذف کنید.

روشی متفاوت جهت تهیه دلمه برگ مو با سس رب انار

فوت و فن‌های تهیه دلمه برگ مو با چاشنی رب انار و گوشت

اگر از برگ تازه مو استفاده می‌کنید ۲ تا سه دقیقه در آب بجوشانید تا کمی نرم شوند و شکسته نشوند.

می‌توانید به جای گوشت برش زده از ۲۵۰ گرم گوشت چرخ‌کرده هم استفاده کنید.

برخی ترجیح می‌دهند علاوه بر جعفری از ترکیب تره، نعناع، شوید و ترخون هم استفاده کنید. ۵قاشق غذاخوری از ترکیب این سبزی‌ها برای این مقدار دلمه کافی است.

برای پیچیدن دلمه، مواد را روی قسمت پشت برگ دلمه بچینید زیرا قسمت صاف و براق دلمه باید قسمت خارجی دلمه باشد.

قبل از سرو دلمه‌ها در ظرف حتما باید شعله گاز را خاموش کرده و دلمه‌ها کمی سرد شده باشند تا وا نروند.

روشی متفاوت جهت تهیه دلمه برگ مو با سس رب انار

 

چند نکته مهم برای تهیه دلمه برگ مو ملس با گوشت

اگر قصد دارید برنج را به جز خیس کردن، بپزید یادتان باشد که برنج دلمه نباید زیاد پخته شود. برنج باید فقط چند جوش بخورد و به اصطلاح دانه باشد. برنج لرا حتما آبکش کنید.

می‌توانید به جای برنج از بلغور گندم هم استفاده کنید.

کمی از شهد دلمه را با مواد دلمه مخلوط کنید تا مواد دلمه طعم لذیذتری به خود بگیرند.

آبی که به دلمه اضافه می‌کنید باید خیلی کم باشد در حدی که از سطح دلمه‌ها در قابلمه پایین‌تر باشد.

بهتر است برای تهیه دلمه از برگ‌های ترد و جوان استفاده کنید. اگر فصل برگ مو تازه نیست از کنسرو برگ مو استفاده کنید.

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 44 تاريخ : چهارشنبه 8 / 6 ساعت: 20:00

تعمیرات پکیج شاهین ویلا

تعمیرات پکیج در شاهین ویلا کرج گاهی ممکن است در هوای سرد زمستان، پکیج نتواند هوای داخل خانه را گرم نگه دارد یا اینکه کلا آب را نتواند گرم کند. در این حالات پکیج شما خراب شده است و باید تعمیر شود. پکیج مانند هر دستگاه مکانیکی دیگر به مرور زمان فرسوده می شود و قطعات اصلی پکیج خراب می شوند و نیاز به تعمیر و یا تعویض پکیج دارند.

اگر سرویس پکیج آریستون سالیانه به طور منظم صورت بگیرد گاهی با تعویض یک واشر و سفت کردن یک پیچ و تمیز کردن پکیج از مشکلات و خرابی های بعدی جلوگیری می شود. با توجه به اینکه قیمت قطعات پکیج در حال افزایش است سرویس پکیج آریستون از نظر هزینه می تواند برای مشتریان مقرون به صرفه تر باشد.

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 28 تاريخ : چهارشنبه 8 / 6 ساعت: 12:55

خشک کن لباس چگونه کار می کند؟

خشک کن لباس با چرخاندن لباس ها و عبور دادن هوا از طریق دیگ موجب خشک شدن لباس ها می شود. این دیگ تیغه هایی دارد که داخل دیگ برجسته هستند و از انباشته شدن لباس ها جلوگیری می کنند. نمایندگی بوتان در عظیمیه طول مدت زمان کار خشک کن و دمای هوا عناصر مختلف چرخه های عملکرد خشک کن محسوب می شوند.

دیگ ماشین لباسشویی

یک موتور دیگ لباس ها را می گرداند و همچنین یک فن (که دمنده به آن گفته می شود) را نیز می گرداند. جریان هوا از دمنده از طریق المنت گرمایی (در یک خشک کن الکتریکی) یا از طریق فندک (در خشک کن گازی) عبور می کند. نمایندگی ایران رادیاتور در عظیمیه سپس هوا از طریق دیگ عبور کرده و از پشت خشک کن از طریق کانال هایی به سمت بخش تهویه حرکت می کند که معمولاً خارج از خانه کار گذاشته می شود.

خشک کن ماشین لباسشویی چگونه تنظیم می شود؟

خشک کن تا زمانی سوئیچ در این پیام را بدهد که در بسته است، نمی تواند کار کند. دکمه استارت باید فشار داده شود تعمیرات پکیج عظیمیه تا تایمر کنترل فعال شود. تایمر، طول زمانی که خشک کن کار می کند را کنترل یا تنظیم می کند یا با حسگر رطوبت همکاری می کند که رطوبت آب در دیگ را می سنجد تا مشخص شود که چه زمانی لباس ها خشک شده اند.

دمای ماشین لباسشویی باید چقدر باشید؟

انتخابگر دما، دمای بیشینه درون دیگ را با کمک چند ترموستات کنترل می کند. در زمان مورد نیاز هیتر روشن یا خاموش می شود تا دما حفظ شود. زمانی که چرخه زمان دار تمام می شود یا حسگر رطوبت مشخص می کند که لباس ها خشک هستند، چرخه خشک کردن پایان یافته و معمولاً صدایی از دستگاه پخش می شود به نشانه اینکه چرخه خشک کردن تمام شده است. برخی از خشک کن ها، گزینه جلوگیری از چروک شدن دارند که هر چند دقیقه خشک کن را تکان می دهد تا از چروک شدن لباس ها جلوگیری شود.

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 43 تاريخ : سه شنبه 7 / 6 ساعت: 14:19

تعمیرات پکیج گلشهر

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات پکیج در گلشهر کرج پکیج های خانگی امروزه جزء دستگاه های ضروری منزل به شمار می روند که می بایست همیشه روشن بوده و گرمایش آب مصرفی و رادیاتورها را تامین نمایند. به دلیل فعالیت مدام پکیج ها، می بایست برنامه سرویس، تعمیرات و نگهداری سالانه برای آنها در نظر گرفت. سرویس سالیانه پکیج باعث می شود که طول عمر دستگاه بیشتر شود و امکان خرابی قطعات پکیج  و افزایش هزینه تعمیرات کاهش یابد.

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 45 تاريخ : جمعه 3 / 6 ساعت: 20:24

آموزش تعمیرات پکیج در اردبیل ایرانی و خارجی

دوره آموزش تعمیرات پکیج در اردبیل ایرانی و خارجی تعمیرات پکیج و دوره آموزش نصب پکیج به صورت عملی در کارگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور توسط آموزشگاه فنی حرفه ای دانش تاسیسات برگزار می گردد. آموزش پکیج شامل نصب و تعمیر انواع پکیج های ایرانی و خارجی به صورت صفر تا صد می باشد نمایندگی بوتان در اردبیل و در پایان کلاس مدرک رسمی فنی حرفه ای و قابل ترجمه به شما ارائه می گردد. شما می توانید با این مدرک جواز کسب بگیرید، نمایندگی بگیرید، مدرک خود را ترجمه کنید و یا برای کار به خارج از کشور اعزام شوید.

نمایندگی تعمیرات پکیج در اردبیل

 آموزش تعمیر پکیج دیواری آموزشگاه شامل سرویسکاری و تعمیرات و نگهداری انواع پکیج ها می باشد. در دوره تعمیر پکیج کارآموزان به صورت عملی در کارگاه مراحل تعمیرات را انجام می دهند نمایندگی ایران رادیاتور در اردبیل و با اصول عیب یابی نیز آشنا خواهند شد. این دوره توسط اساتید مجرب و با تجربه تدریس می شود و پس از دوره اگر مشکل یا سوالی برای شما ایجاد شود می توانید از این اساتید پشتیبانی دریافت نمائید.

تعمیرات پکیج در منزل

اگر به دنبال یه شغل خوب و با درامد مناسب میگردی و یا میخای وقت های آزادتون را به پول تبدیل کنی وبه کار فنی هم علاقه داری بهتون پیشنهاد میکنم با ما همراه باشید. دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج به صورت عملی در نمایندگی پکیج اردبیل کارگاه های مجهز زیر نظر سازمان فنی حرفه ای با بهترین اساتید کشور در آموزشگاه فنی حرفه ای دانش تاسیسات برگزارمی شه. آموزش پکیج شامل نصب و تعمیر انواع پکیج ها به صورت صفر تا صد بوده و در پایان کلاس بعد از قبولی در آزمون، مدرک رسمی فنی حرفه ای و قابل ترجمه به شما ارائه می شه.

جواز کسب تعمیرات پکیج در اردبیل

 شما می توانید با این مدرک جواز کسب بگیرید، نمایندگی بگیرید نمایندگی مرکوری در اردبیل ، مدرک خود را ترجمه کنید و یا برای کار، به خارج از کشور اعزام شوید.

آموزشگاه فنی در اردبیل

بعد از پایان کلاس از شما پشتیبانی میشه تا بتونید مشکلاتتون را با کادر فنی آموزشگاه درمیون بگذارید و به یه تعمیرکار حرفه ای تبدیل بشین.

کلاسهای اموزش نمایندگی پکیج اریستون در اردبیل پکیج به طور معمول روزهای پنجشنبه و جمعه ها و یا روزهای زوج برگزار میشه و یکماه طول میکشه . اگر قصد دارید در مدت کمتری کلاس را بگذرونید و زودتر مدرکتون را بگیرید میتونید در کلاس خصوصی شرکت کنید.

ثبت نام در آموزشگاه فنی در اردبیل

برای ثبت نام کافیه از طریق منو ثبت نام بالای سایت اقدام کنید نمایندگی پکیج ایساتیس در اردبیل یا با شماره تلفن هایی که در پایین همین صفحه قرارداره تماس بگیرید. عجله کنید زمان را برای حرفه ای بودن و کسب درامد از دست ندید.

سرفصل های دوره تعمیر و نصب پکیج

آشنایی با اصول کلی عملکرد پکیج ها نمایندگی تاچی در اردبیل ، آشنایی با اجزا  قطعات داخلی پکیج، آشنایی با شرایط و استاندارد های نصب، شیوه و نحوه ی عملی نصب پکیج، آشنایی با دستورالعمل های بهره برداری و سرویس، آشنایی با خطا ها و ارورها، عیب یابی و رفع عیب، آشنایی با شیوه نصب دودکش ها

دوره های آموزش تعمیرات پکیج در اردبیل

لازم به ذكر است سرفصل آموزشي دوره ها به گونه اي تدریس مي گردد كه پايان دوره داوطلبان توانايي اجراي عمليات نصب و راه اندازي، تعميرات و عيب يابي كليه پكيج ها را داشته باشند.

پيشينه ي تاريخي استان اردبيل

 

 

واژه اردبيل نشات گرفته از واژه اوستايي آرتاویل است كه از دو كلمه آرتا ( مقدس ) و ويل ( شهر ) به معني شهر مقدس تشكيل شده است . به روايت اوستاييان زرتشت - پيامبر ايراني - در كنار رود ارس به دنيا آمد و در اين سرزمين زندگي كرد و كتاب خود را در كوه سبلان اردبيل نوشت و به ترويج دين خود پرداخت. از زمان های گذشته اردبیل به عنوان شهر دار الارشاد از جایگاه ویژه ای برخوردار بود بطوریکه در دوره صفویه از لحاظ سیاسی و اقتصادی سرآمد شهرهای ایران به شمار می رفت. این شهر در مسیر شاهراه تجاری ایران و اروپا قرار داشت و ابریشم وارده از گیلان از طریق اردبیل به اروپا صادر می شد.دوستانی که اهل گوهردشتن درصورتی که پکیجشون خراب شده و بوتان یا  ایران رادیاتور هر مدلی که هست چنانچه گارانتی داره یا نداره با خدمات پس از فوش نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت و شماره تلفن نمایندگی پکیج بوتان در گوهردشت کرج تماس بگیرید تا مشکل دستگاهتون در کمترین زمان ممکن برطرف بشه

آب و هوای استان

استان اردبیل در منطقه کوهستانی واقع شده و دارای اقلیم نیمه خشک سرد می باشد. ویژگی های خاص جغرافیایی و توپوگرافی استان، وجود رشته کوه هایی با ارتفاع بیش از 4000 متر و دشتهای وسیع باعث شده این استان از لحاظ میزان نزولات جوی وضعیت بهتری نسبت به سایر مناطق کشور داشته باشد بطوریکه شاخص بارندگی استان بین 250 تا 600 میلی متر متغیر است در فصل زمستان سیکلون‌های مدیترانه‌ای در مسیر حرکت خود در فلات ایران، استان بوشهر را نیزتحت پوشش قرار داده و بارندگیهای کم وبیش ملایم و مداومی را در آن بوجود می‌آورند.

 

 

مذهب، زبان، فرهنگ و هنر و آموزش

دین رسمی مردم استان اسلام و مذهب ایشان شیعه جعفری است و این استان بدلیل محبت قابل وصف نسبت به اهل بیت زبانزد خاص و عام می باشد. و در گذشته با نام های دارالارشاد، دارالملک، دارالعرفان، دارالامان و شهر مقدس معروف بوده است. زبان مادری عامه مردم منطقه زبان ترکی آذری است. البته ساکنین برخی از روستاهای نمین و شهرستان خلخال به لهجه تات و تالش سخن می گویند. مردم آذربایجان که استان اردبیل نیز جزوی از آن به شمار می رود خالق یکی از گنجینه های ادبیات شفاهی ملل خاورمیانه و ایران اند. چنانچه هر جهانگردی که از این خطه دیدن کرده، شیفته ادبیات شفاهی آن شده است و این دیار را سرزمین شعر و هنر نام نهاده اند. توجه به امر آموزش در کنار فرهنگ و هنر، از وزژگی های بارز مردم استان اردبیل می باشد.

اردبیل چگونه شهری است؟

به همین خاطر مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه و آموزشگاه های آزاد همه ساله شاهد حضور دانش پژوهان می باشد. علاوه بر دانشگاه محقق اردبیلی که در زمره دانشگاههای مطرح کشور است، دانشگاههای علوم پزشکی، پیام نور، آزاد اسلامی، مدیریت صنعتی، جهاد دانشگاهی، علمی و کاربردی و موسسات غیر انتفاعی نیز وجود دارند که دانش آموختگان و نخبگان بسیاری تحویل جامعه می دهند.

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 60 تاريخ : يکشنبه 29 / 5 ساعت: 19:52

ارور E01 پکیج بوتان

هنگام استفاده از پکیج ممکن است ارورهایی را مشاهده کنید. یکی از شایع ترین ارورهای پکیج بوتان ارور e01 می باشد که بر اثر عوامل مختلفی نمایش داده می شود. نمایندگی بوتان در اندیشه در صورتی که شما نیز به این ارور مواجه شده اید و قصد دارید که ارور E01 پکیج بوتان را رفع کنید این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مقاله نکاتی را از دفترچه راهنمای پکیج بوتان و سابقیه تعمیرکاران ماهر نمایندگی پکیج بوتان گرد آوری کرده ایم که با خواندن آن می توانید پکیج خود را عیب یابی و تعمیر نمایید.

معنی ارور E01 پکیج بوتان چیست؟

در دفترچه راهنمای تعمیر پکیج بوتان ارور E01 به معنای عدم تشخیص شعله یا عدم تشکیل شعله نمایش داده می شود. برای تعمیر و رفع ارور E01 پکیج بوتان مدل پرلا یا مدل های دیگر باید علت ارور به طور دقیقی بررسی و عیب یابی شود. تعمیرات پکیج اندیشه توجه داشته باشید که نمایش خطای E01 در پکیج بوتان می تواند بر اثر عوامل دیگری مانند خرابی برد نیز رخ بدهد. در ادامه تمامی علت های ارور e01  را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

علت اصلی ارور E01 پکیج بوتان

خرابی در برخی از قطعات پکیج بوتان می تواند سبب نمایش ارور در پنل نمایش آن شود. خطای نمایش داده شده می تواند دلایل گوناکونی داشته باشد. دلایلی که سبب بروز نمایش خطای E01 در پکیج بوتان می شوند به صورت ذیل می باشند:

  • خرابی و ایراد در برد الکترونیکی پکیج بوتان
  • عدم وجود گاز یا وجود هوا در مسیر لوله کشی گاز
  • عدم تنظیم صحیح شعله
  • خرابی یون تشخیص شعله
  • ایراد در سیستم جرقه زنی
  • خرابی و ایراد در شیر کنترل گاز

چگونه ارور E01 پکیج بوتان را برطرف کنیم؟

برای برطرف کردن کد خطای E01 ابتدا لازم است که خرابی به طور تخصصی و دقیق بررسی گردد. برای عیب یابی تخصصی تر، ابتدا محفظه احتراق را باز کنید تا شعله را ببینید. در صورتی که در مراحل ایجاد شعله ایرادی مشاهده کردید مراحل بعدی عیب یابی ارور پکیج بوتان را بررسی نمایید.

چرا پکیج جرقه میزند اما شعله تشکیل نمی گردد؟

اگر در هنگام عیب یابی پکیج بوتان متوجه شدید که پکیج جرقه می زند اما شعله روشن نمی‌شود موارد زیر را بررسی نمایید:

  • خرابی و ایرد در جرقه زن پکیج
  • ایراد در برد پکیج
  • وجود هوا لوله گاز
  • خرابی شیر برقی گاز پکیج بوتان
  • بسته بودن فلکه گاز

نحوه تست جرقه زن پکیج

برای عیب یابی و رفع چگونه ارور E01 پکیج بوتان لازم است تمامی قطعات مربوطه را با دقت بررسی کنید. برای تست جرقه زن پکیج زمانی که الکترود در حال جرقه زدن است توجه کنید. در صورتی که جرقه پایین تر از الکترود برخورد می کند باید جرقه زن را تعویض نمایید.

نحوه تست خرابی برد پکیج

در چگونه ارور E01 پکیج بوتان زمانی که شعله را می بینید اما دستگاه ارور می دهد باید برد دستگاه را بررسی نمایید. توجه داشته باید که عیب یابی و تعمیر برد پکیج بوتان نیاز به تخصص بالایی دارد. نمایندگی بوتان در فردیس در صورتی که در تعمیر برد تخصصی ندارید به هیچ عنوان آن را دستکاری نکرده و حتی به افراد ناشی و تعمیرکار غیر مجاز اعتماد نکنید.

تعمیر برد پکیج بوتان

تعمیر برد پکیج تنها باید توسط نمایندگی مجاز بوتان صورت بگیرد. تعمیر برد الکترونیک پکیج توسط افراد ناشی می تواند سببب بروز خطا یا خرابی های بیشتری گردد.

تعویض برد اصلی پکیج بوتان

 به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که تعمیر برد به علت خرابی بیش از حد یا سوختگی همیشه قابل تعمیر نیست. بهترین راه تعویض برد خراب با برد اصلی پکیج بوتان و همان مدل است. به هیچ عنوان به تعمیرکاران غیر مجاز و افراد ناشی اعتماد نکنید.

درخواست تعمیرکار مجاز نمایندگی بوتان

تعمیرکاران و سرویس کاران نمایندگی بوتان به علت آشنایی کامل به قطعات پکیج بوتان عیب یابی و تعمیر پکیج را به صورت تخصصی و با هزینه ای کمتر نسبت به تعمیرکاران غیر مجاز انجام خواهند داد.

 

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 67 تاريخ : پنجشنبه 5 / 5 ساعت: 20:22

یادگیری اصولی تنظیمات پکیج تاچی

 

تنظیمات مخفی پکیج تاچی، آموزش نحوه انجام تنظیمات پکیج تاچی، و همچنین نحوه تنظیم کرد شعله و دمای این مدل از پکیج و نحوه تنظیمات آن در حالت تابستانی و زمستانی را در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم. در صورتی که مطالب ارائه شده در این صفحه نیاز شما را برای انجام تنظیمات پکیج تاچی برطرف نکرد، با همکاران ما در شرکت تعمیرات و سرویس پکیج تماس بگیرید. نمایندگی تاچی در اندیشه تنظیمات مخفی پکیج تاچی، اگر برای نو کردن سیستم سنتی خود، از پکیچ تاچی برای تامین گرمایش واحد مسکونی خود استفاده کرده اید، برای یادگیری آموزش کامل تنظیمات پکیج تاچی با این مقاله همراه باشید.

 

اگر مشکل شما سرد و گرم شدن آب است می توانید مقاله علت سرد و گرم شدن آب پکیج را مطالعه کنید. در غیر اینصورت برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

یادگیری اصولی تنظیمات پکیج تاچی

تنظیم شعله پکیج تاچی

 

جهت تنظیم شعله های پکیج، از لحاظ بلند و کوتاه بودن شعله شیرگاز، از گام های زیر پیروی کنید :

 

در قدم اول باید صفحه مربوط به محفظه احتراق را باز کنیم. سپس شلنگی که شیر گاز را با محفظه احتراق مرتبط می‌نماید برای مسائل ایمنی جدا کنیم.

 

پیش از باز کردن آب از تنظیم کردن پکیج تاچی برای فصل تابستان مطمئن شوید.

 

دو پیچ روی دستگاه مشاهده می‌شود که یکی روی قسمت بالایی شیرگاز و دیگری، گوشه ی مکعب کلی دستگاه قرار دارد که هر دو دارای برق ۲۴ ولت می‌باشند.

 

پیچی که گوشه دستگاه قرار دارد را کمی شل کرده و شلنگ مخصوص اندازه گیری فشار گاز را به آن وصل می‌کنیم.

 

در صورتی که مقدار آن نزدیک به ۲۵ میلیبار باشد و از استاندارد بودن حالت آن اطمینان یافتیم، برای تنظیم شعله پیچ روی قسمت بالایی شیر گاز را شل کرده و شلنگ اندازه گیری را به آن وصل می‌کنیم.

 

برای تنظیم شعله کوتاه، یکی از فیش های موجود روی دستگاه را جدا کرده و آن را با آچار ثابت نگه می‌داریم. سپس با پیچگوشتی، پیچ قرمز رنگی که مخصوص تنظیم شعله است را بین دو تا دو و نیم میلیبار قرار می‌دهیم.

 

حالا وقت قرار دادن فیش سر جای قبلی خود و همچنان که پیچ مخصوص تنظیم را که با رنگ قرمز نشان داده شده است، ثابت نگه داشته ایم، شعله بلندتر را بین هشت تا دوازده میلی بار قرار می‌دهیم.

 

جهت ارتباط با تعمیرکار پکیج تاچی می توانید با نمایندگی تعمیر پکیج در تهران به صورت 24 ساعته تماس بگیرید.

 

 

تنظیم دمای پکیج تاچی

 

تنظیم دمای پکیج شما با توجه به سلیقه شما در فصول مختلف می‌تواند متفاوت باشد.در فصل زمستان، پکیج شما علاوه بر گرم کردن آب مصرفی در خانه، چه آب آشپزخانه و یا آب مصرفی جهت استحمام و سرویس های بهداشتی، باید آب موجود در رادیاتور ها را نیز گرم کنند که در تابستان کارآمد نیست.علاوه بر وظایف متفاوت در این دو فصل، دمایی که برای پکیج تنظیم می‌کنیم نیز باید در این دو زمان از سال متفاوت باشد.

 

حالت تابستانی پکیج تاچی

 

در تنظیم کردن پکیج تاچی برای فصل تابستان، تنها عملکرد مورد نیاز ما برای پکیج گرم کردن آب مصرفی مورد نیاز واحد مسکونی می‌باشد و نیازی به گرم کردن رادیاتور ها وجود ندارد.

 

حداکثر دمایی که برای گرم کردن آب مصرفی در فصل تابستان مورد نیاز است دمای شصت درجه سانتی گراد می‌باشد

 

که البته این عدد نیز بسته به خواسته افراد می‌تواند متغیر باشد.

 

موقع تنظیم دمای پکیج بهتر است به این نکته توجه کنیم که با پایین آوردن دما، می‌توان از مصرف سوخت بیشتر و در نتیجه مصرف انرژی و هزینه بالاتر جلوگیری کرد.

 

همچنین دمای پایین تر پکیج برابر عملکرد بهتر و افزایش طول عمر دستگاه می‌باشد.

 

جهت انجام سرویس و رسوب زدایی پکیج تاچی به صفحه هزینه رسوب زدایی پکیج مراجعه نمایید.

 

حالت زمستانی پکیج تاچی

با قرار دادن پکیج روی حالت زمستانی، علاوه بر بهبود کارایی دستگاه با توجه به متناسب بودن تنظیمات آن با عملکرد مورد نظر، موجب کمتر شدن هزینه ها نیز خواهیم شد

 

چرا که دستگاه به بهترین صورت عمل کرده و به انرژی کمتری نیاز پیدا می‌کند.

 

برای تعیین درجه دمای مناسب باید از دمای مناسب فضای اتاق مطلع باشید که این موضوع با عامل سن اعضای حاضر در اتاق رابطه مستقیم دارد

 

که البته به طور معمول بین هجده تا بیست و یک درجه تخمین زده شده است. اما در صورتی که افراد حاضر در اتاق را بیشتر افراد سالخورده و یا کودکان خردسال و نوزادان شامل می‌شوند.

 

دمای بالاتر، یعنی بیست درجه مناسب تر است.

 

برای  اطلاعات بیشتر به تنظیمات مخفی پکیج تاچی مراجعه کنید.

 

جهت تنظیم کردن پکیج تاچی برای فصل زمستان دمای گرفتن حداکثر بازدهی و کارایی از پکیج، دمای هفتاد و پنج درجه برای شوفاژ ها و رادیاتور ها و نیز شصت درجه برای آب گرم مناسب ‌می‌باشد.

 

در صورتی که با مشکل صدا دادن پکیج تاچی مواجه هستید می توانید به صفحه صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن مراجعه نمایید.

 

 

 

تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج تاچی

 

تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج تاچی

برای تبدیل حالت تابستانی به زمستانی، اول از همه اقدام به خاموش کردن پکیج نمایید. شیرآلات رادیاتور ها را بعد از شیرآلاتی که زیر خود پکیج قرار گرفته اند را باز کنید.

 

در این مرحله رادیاتور ها نیاز به هواگیری دارند. فشار آب پکیج را چک کنید و از اینکه روی یک و نیم میلی بار تنظیم شده است، اطمینان حاصل نمایید و سپس دستگاه را روی حالت زمستانی قرار دهید.

 

جهت انجام هواگیری پکیج تاچی به صفحه علت هواگیری پکیج مراجعه نمایید.

 

تنظیمات پکیج تاچی مدل eco

در کاتالوگ محصولات تاچی، ارورهایی که ممکن است در طول استفاده از پکیج به آن ها بر بخورید برای رفع سریع تر مشکل آورده شده است.

 

تنظیمات پکیج مدل eco بسیار ساده است ولی با این حال، لیستی از کد ارورهای پکیج برای استفاده شما در صورت لزوم آورده شده است.

 

کد تیپ A : اشکال در سنسورهای آب گرم و گرمایش، یخ زدگی یا کمبود آب و مشکل فیوز.

 

کد تیپ B : نقص در تهویه و فیوز، سنسور آب سرد اکو و آب گرم و گرمایش و کمبود آب.

 

کد تیپ  C : نقص در شعله یا فشار گاز و یخ زدگی یا وجود شعله بعد از خاموش شدن و کمبود آب.

 

برای جلوگیری از نشت آب از پکیج تاچی به صفحه علت نشت آب از پکیج مراجعه نمایید.

 

تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت

پکیج تاچی مدل اسمارت تنظیمات نسبتا پیچیده تری نسبت به تنظیمات پکیج مدل eco دارد که البته با شناخت ارورهای این پکیج ها که در کاتالوگ محصولات ذکر شده است

 

می‌توانید اقدام به برطرف کردن آن ها نمایید که در بالا نیز برخی از این ارور ها ذکر شد.رایج ترین مشکل که ممکن است برای پکیج تاچی پیش بیاید خطای ep که کمبود آب است می‌باشداگر احساس کردید که فشار آب دستگاه کم است، شیر پر کن آن را باز کرده و مشکل

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 51 تاريخ : دوشنبه 2 / 5 ساعت: 15:13

تنظیمات پنهان پکیج تاچی | آموزش نحوه تنظیمات پکیج تاچی

اگر شما هم از پکیج تاچی به عنوان وسیله گرمایشی ساختمان خود استفاده می کنید می توانید با استفاده از راهکارهای این مقاله به طور کامل تنظیمات پکیج تاچی را یاد بگیرید. نمایندگی تاچی در اندیشه ما در این مقاله تلاش کردیم تا تنظیمات پنهان و مخفی پکیج تاچی را برای شما به طور کامل توضیح دهیم.

نحوه تنظیم شعله پکیج تاچی

گاهی ممکن است شعله‌های پکیج بهتاجی بلند و کوتاه شود و شما مانند همیشه یک شعله یکنواخت در پکیج تان مشاهده نکنید.برای تنظیم شعله پکیج تاجی می توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا مشکل پکیج تان به سرعت رفع شود:

 

در مرحله نخست شما باید صفحه را که به احتراق مربوط است باز کنید. در این مرحله باید شلنگی که محفظه احتراق را به شیر گاز وصل می‌کند جدا کنید. جدا کردن این شلنگ برای احتیاط و پیشگیری از خطرات می باشد پس در انجام آن سهل انگاری نکنید.

 

در مرحله دوم شما باید مطمئن شوید که پکیج‌تاچی برای فصل تابستان تنظیم شده است.

 

در مرحله سوم قصد داریم فشار گاز پکیج را اندازه گیری کنیم. برای اینکار ابتدا شما باید دو پیچی را که بر روی پکیج قرار دارند پیدا کنید.

 

یکی از این پیچ ها بر روی قسمت بالایی شیر گاز پکیج تعبیه شده است و هیچ چیز دیگر در قسمت مکعبی شکل پکیج قرار دارد.

 

دقت داشته باشید که این پیچها دارای برق ۲۴ ولت می باشند.برای سنجش فشار گاز پکیج شما باید پیچی را که در قسمت مکعبی شکل یا به اصطلاح در گوشه پکیج قرار دارد را شل نمایید.

 

شلنگی را که برای اندازه گیری فشار گاز پکیج می باشد به این قسمت باید وصل کنید. اگر مقدار فشار پکیج کمتر از مقدار ۲۵ میلی بار یا تقریباً نزدیک به این مقدار باشد باید بدانید که فشار گاز پکیج شما در حد استاندارد قرار دارد.

 

شما باید برای تنظیم شعله پکیج پیجی را که بر روی قسمت بالای شیرگاز قرار دارد شل کنید و شیلنگ مخصوص اندازه گیری فشار گاز پکیج و به آن وصل نمایید.

 

در مرحله چهارم برای آنکه بتوانید شعله کوتاه پکیج را تنظیم کنید باید یکی از فیش هایی را که بر روی پکیج قرار دارد جدا نمایید و این قطعه را با استفاده از آچار فیکس و ثابت نگه دارید.

 

شما باید با استفاده از یک پیچ گوشتی ، پیچ سرخ رنگی را که برای تنظیم شعله تعبیه شده است راه بچرخانی تا مقدار آن بین ۲ تا ۲/۵ میلی بار قرار بگیرد.

 

در مرحله آخر شما باید فیش روی پکیج را در جای قبلی خود قرار دهید. در این مرحله باید پیچ قرمز رنگ مخصوص تنظیم شعله پکیج را ثابت نگه داشته و شعله بلند ترا بین عدد ۸ تا ۱۲ میلی بار تنظیم کنید.

 

در صورت کم شدن فشار آب گرم پکیج میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید یا مقاله ما را مطالعه کنید تا مشکل افت فشار آب گرم پکیج را برطرف کنید.

نحوه تنظیم شعله پکیج تاچینحوه تنظیم دمای پکیج تاچی

دمای پکیج تاچی می‌تواند در فصل‌های مختلف سال متفاوت باشد و این دما می تواند به دلخواه شما تغییر کند.

 

برای مثال در فصل سرما پکیج تاچی شما باید علاوه بر اینکه آب مورد استفاده در خانه و آب مصرفی آشپزخانه و همچنین آب مورد استفاده برای استحمام و سرویس های بهداشتی را گرم کنند باید آبی را که در قسمت رادیاتور ساختمان وجود دارد را نیز گرم نمایند.

 

معمولاً در فصل گرما یا تابستان دمای آب رادیاتور و آب مصرفی ساختمان لازم نیست به اندازه دمای آب مصرفی در فصل زمستان باشد و به همین دلیل شما می توانید دمای پکیج تاچی را متناسب با فصول مختلف تنظیم کنید.

 

بهترین دما برای پکیج تاچی در فصل سرما برای آنکه بتوانید طول عمر مفید آن را افزایش دهید ۷۵ درجه سانتیگراد برای قسمت سیستم گرمایش پکیج و دمای ۳۰ درجه برای آب گرم مصرفی می باشد.

حالت تابستانی پکیج تاچی

برای آنکه بتوانید پکیج تاچی مورد استفاده خود را برای فصل تابستان تنظیم کنید تا عملکرد خوبی داشته باشدبهتر است آن را تنها برای گرم کردن آب مصرفی ساختمان تنظیم کنید زیرا دیگر در فصل تابستان شما احتیاجی به گرم کردن رادیاتورها ندارید.

 

بهترین دما برای گرم کردن آب مورد استفاده ساختمان در فصل گرما دمای ۶۰ درجه سانتی گراد است. این در ماه می تواند متناسب با سن ساکنین ساختمان تغییر کند.

 

اگر در ساختمان شما افراد مسن سکونت دارند می توانید دمای پکیج توجیه خود را بر روی عدد ۶۵ تا ۷۰ نیز تنظیم نمایید.

 

نکته‌ای که باید برای حالت تابستانی پکیج تاچی در نظر داشته باشید این است که هرچه دمای پکیج پایینتر باشد مصرف سوخت کمتر بوده و شما می توانید از پرداخت هزینه های بالای گاز پیشگیری کنید و همچنین در صرفه جویی انرژی نیز گام مثبتی بردارید.

 

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که دمای پایین پکیج باعث عملکرد و کارایی بهتر آن و همچنین افزایش طول عمر مفید پکیج خواهد شد.

 

اگر با مشکل استشمام بوی دود از پکیج مواجه شدید میتوانید مقاله علت بوی گاز پکیج را مطالعه و بدون نیاز به تعمیرکار اقدام به رفع مشکل نمایید.

 

حالت تابستانی پکیج تاچی حالت زمستانی پکیج تاچی

اگر قصد دارید پکیج تاچی را بر روی حالت زمستانی تنظیم کنید باید برای بهبود کارایی و عملکرد پکیج تنظیمات پکیج تاچی را به صورت استاندارد تنظیم کنید.

 

هرچه تنظیمات پکیج تاچی بهتر انجام شده باشد باعث صرفه جویی در هزینه های گاز و همچنین بهبود عملکرد و کارایی پکیج خواهد شد و در نتیجه مصرف انرژی نیز کاهش می یابد.

 

بهترین دما برای حالت زمستانی پکیج تاچی ۷۰ درجه سانتیگراد می باشد. البته این دما با توجه به سن افرادی که در ساختمان سکونت دارند می تواند متفاوت باشد.

 

اگر با مراحل گفته شده نتوانستید پکیج تان را برای حالت زمستانه تنظیم کنید میتوانید مقاله تنظیم پکیج بوتان برای زمستان را مطالعه کنید.

 

دمای میانگین برای فضای اتاق بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد تخمین زده شده و این دما برای میانگین سنی ۱۸ تا ۳۵ سال می باشد.اگر افراد سالخورده و مسن در ساختمان شما سکونت دارند می توانید دمای بیشتری را تنظیم کنید.

 

پس همانطور که گفته شد بهترین دما برای آب گرم مصرفی ساختمان ۶۰ درجه و برای رادیاتورها و شوفاژ های موجود در ساختمان دمای ۷۵ درجه سانتی گراد بسیار مناسب است.

تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج تاچی

برای تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج تاچی شما باید ابتدا دستگاه خود را خاموش نمایید. در مرحله بعد شما باید شیر رادیاتور ها را گرفت در قسمت زیر پکیج قرار دارند باز نمایید.

 

در مرحله بعد رادیاتورها نیاز به هواگیری دارند.اگر با هواگیری پکیج آشنا نیستید می توانید مقاله ما را در این راستا مطالعه کرده و با آگاهی بیشتر برای این منظور اقدام کنید.

 

در این مرحله شما باید فشار پکیج را بررسی کنید و مطمئن شوید که فشار بار پکیج بر روی ۱/۵ تنظیم شده است. در این مرحله می توانید پکیج را روی حالت زمستانی قرار دهید.

 

 

تنظیمات پکیج تاچی مدل اکو eco

اگر شما از پکیج تاچی مدل اکو eco استفاده می‌کنید ممکن است با خطاها و ارور های مواجه شده باشید که برای رفع آنها به دنبال سریعترین راه حل بگردید.

 

ما در این قسمت سریعترین راه حل ها را برای مشکل پکیج تاچی آورده‌ایم. تنظیمات پکیج تاچی مدل اکو نسبت به سایر پکیج ها ساده بوده و شما می توانید با استفاده از سه تیپ کد خطا نسبت به رفع ارورهای آن اقدام کنید.

 

کد تیپA

 

اگر با ارور تیپ Aمواجه شدید باید بدانید که در قطعه سنسور آب گرم پکیج اشکالی رخ داده است و این قطعه دچار کمبود آب یا یخ زدگی شده است. همچنین امکان دارد که در قسمت فیوز پکیج اشکالی رخ داده باشد.

 

کد تیپB

 

در هنگام مواجهه با این ارور باید بدانید که در قسمت فیوز یا تهویه پکیج اشکالی رخ داده است،همچنین امکان دارد سنسور آب گرم و سرد پکیج مشکل پیدا کرده باشند و پکیج با کمبود آب مواجه شده باشد.

 

کد تیپ C

 

این ارور نشان دهنده اشکال و نقص در فشار گاز پکیج و شعله دستگاه می باشد،همچنین امکان دارد پکیج با کمبود آب مواجه شده باشد یا دچار یخ زدگی باشد.

 

در صورتی که نتوانستید برای رفع ارور های پکیج تاچی موفق باشید میتوانید از کمک صدها تعمیرکار پکیج حرفه ای در نمایندگی تعمیرات پکیج کار بهره مند شوید.

 

تنظیمات پکیج تاچی مدل اکو ecoتنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت

تنظیمات پکیج تاچی مدل اکوeco بسیار ساده تر از تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت می البته اگر با کد خطا هایی که در کاتالوگ محصولات پکیج تاچی ارائه شده است آشنایی داشته باشید می توانید به سرعت برای رفع ارور های پکیج مدل اسمارت اقدام کنید.

 

این ارور ها با ارور های مدل اکو تقریباً یکسان بوده و شما می توانید با استفاده از راهکارهای بالا برای رفع ارور پکیج تاچی مدل اسمارت نیز اقدام کنید.

 

رایج ترین خطا ای که در پکیج اسمارت رخ میدهد ارور ep می باشد که این امر نشان دهنده کمبود آب در پکیج است. اگر متوجه شدید فشار آب پکیج کاهش یافته و به سرعت شیر پرکن پکیج را باز نموده و برای رفع ارور اقدام کنید.

 

اگر اطلاعات این مقاله پاسخگوی سوالات شما درباره تنظیم کردن پکیج تاچی نبود و نیاز به اطلاعات بیشتری در این باره داشتید می توانید کاتالوگ محصولات تاچی را مطالعه نموده و توضیحات مربوط به ارور های آن را بخوانید.

 

همچنین همکاران ما در نمایندگی تعمیرات پکیج کار آماده پاسخگویی به مشکلات پکیج ای و لوازم خانگی شما هستند و میتوانید برای تعمیر پکیج خود از تیم حرفه‌ای نمایندگی تعمیرات پکیج کار کمک بگیرید.

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 49 تاريخ : دوشنبه 2 / 5 ساعت: 14:28

علت خاموش شدن پکیج فرولی

پکیج دیواری فرولی محصول کشور ایتالیا بوده و همانطور که در مطلب راهنمای خرید بهترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران گفتیم، جزو لیست بهترین پکیج های دیواری ایتالیایی می باشد که مصرف کنندگان بسیاری در کشور دارد. نمایندگی فروولی در اندیشه شهریار از آنجا که خاموش شدن این وسیله تاثیری بسیاری زیادی در سلب آسایش شما مصرف کننده عزیز دارد، در ادامه این مطلب در مورد علل بروز این مشکل مطالبی را بیان خواهیم کرد.

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به شما توصیه می کنیم، فیلم علت خاموش شدن شعله پکیج و نحوه رفع آن را مشاهده کنید.

 

 

 

علل کلی خاموش شدن پکیج دیواری فرولی

پکیج دیواری به عنوان وسیله ای که با مصرف گاز، برق و آب کار می کند، به خاطر دلایل مختلفی ممکن است به یکباره خاموش شود، که در قسمت ذیل علل کلی خاموش شدن این وسیله را بدون در نظر گرفتن حالت تنظیمی دستگاه مشاهده می کنید:

 

قطعی گاز و برق ورودی به دستگاه

همانطور که در قبلا نیز توضیح دادیم، قطعی هر کدام از منابع گاز و یا برق به دستگاه سبب مختل شدن کار پکیج شده و سیستم قابل روشن شدن نیست.

 

پس چنانچه با خاموشی پکیج دیواری فرولی مواجه شدید، در وهله اول از باز بودن شیر گاز دستگاه، وصل بودن برق ورودی به پکیج مطمئن شوید.

 

تنظیم نبودن ارتفاع شعله

دو نوع شعله در پکیج وجود دارد، که به نام های شعله کوتاه یا مینیموم و شعله بلند در دستگاه شناخته می شود. حال چنانچه میزان ارتفاع شعله از حد استاندارد آن کوتاه تر یا بلندتر باشد، پکیج روشن نمی شود.

 

علت خاموش شدن پکیج فرولی 1

 

کم بودن فشار گاز و یا کثیف بودن مشعل

در صورتی که فشار گاز ورودی به برنر کم و یا سطح مشعل کثیف باشد، سبب عدم تشکیل شعله شده و یا باعث می شود شعله به صورت مکرر قطع شود.

 

عدم چرخش آب کافی در مدار

چرخش آب کافی در مدار پکیج نقش مهمی در راندمان آن دارد و در صورتی که به دلیل وجود مشکلاتی همچون رسوب گرفتن مدار و یا نشتی قسمتی از دستگاه از میزان آب در حال چرخش در مدار کاسته شود، پکیج خود به خود خاموش خواهد شد.

 

خاموش شدن دستگاه در این حالت به دلیل کاهش فشار پکیج می شود که با کاسته شدن آب در مدار رابطه مستقیم دارد.

 

در این حالت باید هرچه زودتر با افزایش آب به سیستم از طریق باز کردن شیر پرکن پکیج میزان فشار آن را تنظیم کرد.

 

رسوب گرفتن مدار

در قسمت قبل نیز گفتیم که رسوب گرفتن مدار پکیج سبب کاهش سرعت و حجم آب در حال گردش در مدار می شود که همین موضوع سبب روشن نشدن دستگاه خواهد شد.

 

مشاهده فیلم نحوه رسوب زدایی پکیج – رادیاتور می تواند در رفع این مشکل مفید باشد.

 

جهت تهیه انواع رسوب گیر پکیج می توانید بر روی لینک خرید رسوب گیر پکیج از دیجیکالا بزنید

 

خرابی پمپ پکیج

پمپ پکیج عامل به چرخش درآوردن آب در درون سیستم است، با این توضیح کاملا مشخص است که خرابی این وسیله سبب خاموش و روشن شدن دستگاه و سپس خاموش شدن آن خواهد شد.

 

برای کسب اطلاع از نحوه تعمیر پمپ پکیج کافیست لینک آن را لمس کنید.

 

کثیف بودن صافی

در سر راه آب ورودی به سیستم از صافی استفاده شده است که املاح موجود در دستگاه را جمع آوری کند، در نتیجه پر شدن یا به اصطلاح کثیف شدن صافی باعث کاهش گردش آب در مدار شده و سپس دستگاه خاموش می شود.

 

وجود مشکل در یون الکترود تشخیص شعله

در زمان آغاز به کار پکیج الکترود جرقه زن شروع به فعالیت می کند و سپس شمعک تشکیل می شود، حال روشن ماندن شمعک در دستگاه وظیفه الکترود یون تشخیص شعله می باشد.

 

در شرایطی که سر الکترود کثیف شده و یا در فاصله مناسبی قرار نگرفته باشد، قادر به تشخیص شعله نبوده و به محض جرقه زدن دستگاه خاموش می شود.

 

چنانچه قصد بررسی دلایل سر و صدای زیاد پکیج فرولی را دارید، بر روی لینک آن بزنید.

 

خرابی برد

در بیشتر موارد وجود هرگونه نقص در پکیج به وجود مشکل در برد آن منتهی می شود، زیرا این قطعه فرمان نهایی روشن یا خاموش شدن دستگاه را دریافت و صادر می کند. در چنین شرایطی تنها تعویض برد چاره حل مشکل است.

 

علت خاموش شدن پکیج فرولی 2

 

 

 

علت خاموش شدن پکیج دیواری فرولی در حالت مصرفی

در برخی موارد مشاهده شده است که پکیج در حالت گرمایش کار می کند، ولی به محض تنظیم کردن دستگاه در حالت مصرفی یا تابستانه، یعنی با باز کردن شیر آب گرم در ساختمان، پکیج به صورت خودکار خاموش می شود.

 

در ادامه دلایل بروز این مشکل را به طور کامل بررسی خواهیم کرد:

 

خرابی فلوسوئیچ

فلوسوئیچ به معنی کلید تشخیص جریان آب در دستگاه است که به محض به گردش در آمدن آب در مدار فلوسوئیچ وجود آب را تشخیص داده و از طریق پیامی که به برد دستگاه ارسال می کند، برد فرمان روشن شدن پکیج را صادر می کند.

 

در شرایطی که فلوسوئیچ خراب باشد، پیام اشتباه به برد ارسال می شود و با وجود جریان داشتن آب در مدار پکیج روشن نمی شود. برای آشنایی با تعمیر و تعویض فلوسوئیچ پکیج لینک آن را لمس کنید.

 

خرابی فلومتر

وظیفه فلوسوئیچ همانند فلومتر می باشد، با این تفاوت که فلومتر دبی آب را نیز اندازه می گیرد، به همین دلیل است که در پکیج های امروزی بیشتر از فلومتر به جای فلوسوئیچ استفاده می شود.

 

با این حال ممکن است این قطعه نیز مانند فلوسوئیچ دچار نقص شود، به منظور تست فلومتر کافیست پکیج را در حالت تابستانه قرار داده و شیر آب گرم را باز می کنیم.

 

در صورتی که دستگاه روشن شد، به این معنی است که فلومتر سالم است در غیر این صورت این قطعه خراب بوده و نیاز به تعویض دارد.

 

خرابی NTC مصرفی

میزان دمای آب مصرفی در پکیج توسط سنسور NTC در دستگاه بررسی می شود و در صورت بالا بودن دمای آب پیامی مبنی بر روشن نشدن سیستم را به برد صادر می کند.

 

در صورتی که این سنسور دچار قطعی و یا خرابی شده باشد، گزارش غلط به برد دستگاه صادر کرده و پکیج خاموش می شود.

 

علت خاموش شدن پکیج فرولی 3

 

 

 

علت خاموش شدن پکیج فرولی در حالت زمستانه و تابستانه

خرابی ترموکوپل

ترموکوپل پکیج وظیفه تامین برق سیستم را بر عهده دارد که به واسطه دریافت حرارت در آن ایجاد می شود.

 

خراب بودن این قطعه باعث می شود برق مورد نیاز به منظور روشن شدن شمعک به دستگاه وارد نشده و پکیج خاموش شود.

 

خرابی NTC مصرفی

همانطور که در قسمت قبل گفتیم، وجود نقص در سنسور NTC آب مصرفی سبب خاموش شدن پکیج خواهد شد.

 

خرابی NTC گرمایش

در کنار سنسور NTC مصرفی سنسور دیگری به نام NTC گرمایش دمای آب موجود در مدار گرمایش را اندازه گرفته و در صورت بالا بودن دمای آب رادیاتورها دستگاه خاموش شود.

 

خرابی ترموستات حد

ترموستات حد بعد از تایید خراب بودن سنسور NTC در پکیج وارد عمل می شود تا از بالا رفتن بیش از اندازه دما در سیستم جلوگیری شود.

 

در صورت خراب بودن آن با وجود سالم بودن سنسور NTC و کم بودن دمای آب مصرفی و گرمایش فرمان خاموش بودن پکیج را به برد صادر می کند.

 

خرابی مجموعه فن و دودکش

زمانی پکیج به صورت عادی کار می کند که تمامی محصولات حاصل از احتراق از سیستم و ساختمان خارج شود، در غیر این صورت به دلیل حفظ امنیت مصرف کننده دستگاه خاموش می شود.

 

خراب بودن مجموعه فن بیشتر به دلیل کثیف بودن آن صورت می گیرد، همچنین مسدود بودن مسیر دودکش و یا نصب غیر اصولی آن سبب مختل شدن کار پکیج خواهند شد.

 

چنانچه می خواهید مشکل دودکش پکیج را اصولی تر پیگیری کنید، پیشنهاد می کنیم فیلم نحوه رفع ارور دودکش پکیج بدون نیاز به برد و پرشر اضافه را مشاهده کنید.

 

در صورت نیاز به تهیه کلاهک دودکش و اگزوز پکیج بر روی لینک خرید کلاهک دودکش پکیج از دیجی کالا بزنید.

 

وجود مشکل در پرشر سوئیچ هوا

پرشر سوئیچ هوا یا فن از روشن بودن فن دستگاه قبل از آغاز به کار آن مطمئن می شود و چنانچه فن روشن باشد، دستور روشن شدن پکیج را به برد صادر می کند.

 

علت خاموش شدن پکیج فرولی 4

 

 

 

کدهای خطای پکیج دیواری فرولی در هنگام خاموش شدن آن

پکیج دیواری فرولی نیز مانند دیگر پکیج ها کدهای خطایی دارد که قبل از خاموش شدن دستگاه در صفحه نمایش آن قابل مشاهده است.

 

شما می توانید با کمک این کدها از علت اصلی خاموش شدن پکیج فرولی آشنا شوید:

 

کد A01 به معنی روشن نشدن مشعل

کد A02 به این معنی که شعله وجود دارد ولی مشعل خاموش است.

کد F04 به معنی وارد عمل شدن ترموستات دود دستگاه

کد F05 به معنی وجود مشکل در پرشر سئیچ هوا

کد A06 به معنی قطع شدن شعله 5 بار در طول 4 دقیقه

کد F08 به معنی بالا رفتن بیش از حد حرارت در مبدل

کد F10 به معنی خرابی سنسور NTC مدار گرمایش

کد F11 به معنی خرابی سنسور NTC آب گرم مصرفی

علت خاموش شدن پکیج فرولی 5

شما می توانید با استفاده از توضیحات ارائه شده در این مطلب علت خاموش شدن پکیج دیواری فرولی را به راحتی بررسی کنید.

 

اما به خاطر داشته باشید که سرویس و تعمیر پکیج کار ساده ای نیست و فقط افرادی که دانش آن را آموخته اند، اجازه انجام این کار را دارند.

 

 

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی فروولی در اندیشه شهریار, نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 45 تاريخ : يکشنبه 1 / 5 ساعت: 19:49

ایرونت یا هوا گیر اتوماتیک مدار گرمایی  در پکیج مرکوری

در صورت رسیدن هوا به پمپ با وجودعملکرد صحیح پمپ گردش آب متوقف می شود ودر نتیجه دمای مبدل بالا رفته وصدمات بسیاری وارد می کند این هوا ممکن است از قبل در مدار بوده ویا درنتیجه عمل اکسیداسیون یا الکترولیز به وجود آمده باشد برای جلوگیری از این عمل هواگیر اتوماتیک طراحی شده هواگیر اتوماتیک دربالاترین قسمت ورودی پمپ قرار دارد تا درصورت وجود هوا از ان تخلیه شود داخل محفظه هواگیر یک شناور وجود دارد این شناور از قسمت بالا به یک سوپاپ پلاستیکی متصل شده است یک فنر وظیفه دارد نمایندگی مرکوری در اندیشه تا سوپاپ راموازی با سوراخ نگه دارد تامسیر خروجی مسدود شود با ورود آب به محفظه هواگیراتوماتیک شناورمتصل به سوپاپ پایین آمده ودر نتیجه زاویه سوپاپ نسبت به دهآنه خروجی دیگر موازی نیست بااین عمل راه برای عبور هوا باز می شود این وضعیت تا رسیدن آب به شناور ادامه دارد با بالا آمدن سطح آب شناور هم بالا می ای در طرف بیرونی سوراخ یک در پوش نصب شده که در زمان راه اندازی میایست شل شوو تا هوا از آن عبور کند  در دستگاه های محفظه احتراق باز دهانه خروجی رابه سمت پشت دستگاه تنظیم کنید تا در صورت خروج هیدروژن حامل از عمل الکترولیز تشکیل شعله انجام نشود.

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 44 تاريخ : شنبه 31 / 4 ساعت: 21:05

4 روش مختلف خشک کردن لباس + مزایا و معایب

خشک کردن لباس داخل خانه یک چالش است. توسعه زندگی آپارتمان‌نشینی و کمبود فضاهای فیزیکی باعث شده است که افراد برای خشک کردن لباس‌های شسته شده به دردسر افتاده و به دنبال راه حلی باشند تا بتوانند در کمترین زمان این کار را انجام دهند. روش‌های مختلفی وجود دارد که بتوان به راحتی لباس‌های شسته شده را خشک کرد. ارور 30 40 پکیج ایران رادیاتور استفاده از خشک کن ماشین‌های لباسشویی، آویزان کردن لباس‌ها، استفاده از اتو و … از جمله روش‌هایی هستند که می‌توان برای خشک کردن لباس مورد استفاده قرار داد. در این مقاله انواع روش‌های خشک کردن لباس‌ها بیان شده است.

انواع روش های خشک کردن لباس ها

شاید در نگاه اول انتخاب روش مناسب برای خشک کردن لباس‌های شسته شده ساده به نظر برسد، اما همین انتخاب ساده می‌تواند تأثیر زیادی روی سلامت و سبک زندگی شما بگذارد.

 

از طرفی انتخاب روش مناسب می‌تواند در محافظت از آن‌ها نیز نقش مهمی ایفا کند. در ادامه به بررسی چند روش برای خشک کردن لباس‌ها پرداخته‌ایم و مزایا و معایب هریک را بیان کرده‌ایم.

 

1. خشک کردن لباس با خشک ‌کن

خشک کردن لباس با خشک ‌کن

ماشین‌های لباسشویی دارای قابلیت‌هایی هستند که به وسیله آن می‌توان لباس‌های شسته شده را خشک کرد. این ویژگی ماشین لباسشویی با ایجاد گرما در کمترین زمان ممکن فرایند خشک کردن لباس را انجام می‌دهد.

 

برای خشک کردن لباس با خشک کن، به موارد زیر توجه داشته باشید:

 

نکات استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی

 ابتدا باید لباس‌ها را براساس نوع و گرمایی که برای خشک شدن نیاز دارند تفکیک کنید.

بررسی کنید هیچ کثیفی و لکه‌ای روی آنها باقی نمانده باشد. زیرا اگر یک لباس لکه دار را داخل خشک کن قرار دهید، احتمال اینکه لکه دائمی شود یا به سختی از بین برود، وجود دارد.

هنگام استفاده از خشک ‌کن لباسشویی، به حجم لباس‌ها و ظرفیت دستگاه توجه داشته باشید. زیرا اگر حجم لباس‌های درون لباسشویی زیاد باشد، ممکن است به صورت یکنواخت خشک نشوند. استفاده از 50 درصد یا در نهایت سه چهارم ظرفیت دستگاه بهترین حجم برای خشک کردن لباس با خشک ‌کن است.

اگر خشک کن لباسشویی به درستی تنظیم نمی‌شود یا لباس‌ها را بیش از حد چروک می‌کند، حتما از یک تکنسین تعمیر لباسشویی کمک بگیرید تا دستگاه شما را عیب یابی کند.

 

مزایا و معایب استفاده از خشک کن

مزایای استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی عبارتند از:

 

با استفاده از خشک کن، زمان خشک شدن لباس‌ها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

همچنین استفاده از خشک‌کن باعث می‌شود که نیازی به اتوکشی البسه نباشد.

حرارت موجود در خشک کن، علاوه بر خشک کردن لباس‌ها در اغلب موارد چین و چروک آن‌ها را نیز از بین‌ می‌برد.

معایب استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی به صورت زیر است:

 

اما از معایب استفاده از خشک کن می‌توان به افزایش هزینه‌ انرژی اشاره کرد.

زیرا خشک ‌کن ماشین لباسشویی برای تولید حرارت مورد نیاز، برق زیادی مصرف می‌کند.

همچنین استفاده از خشک ‌کن می‌تواند برای محیط زیست نیز مضراتی به همراه داشته باشد.

انتشار کربن همراه با الیاف پلاستیکی آزاد شده از لباس‌ها از موادی هستند که موجب آسیب به محیط زیست می‌شود.

 

علت خشک نکردن ماشین لباسشویی: چرا خشک کن لباسشویی کار نمی کند؟

 بد نیست بدانید، اکثر ماشین‌های لباسشویی با چرخش سریع سبد یا دیگ لباسشویی آبگیری البسه […]

 

2. خشک کردن لباس‌ در هوای آزاد

خشک کردن لباس‌ در هوای آزاد

متداول‌ترین و قدیمی‌ترین روش برای خشک کردن لباس، قراردادن آن در هوای آزاد و زیر نور آفتاب است. در این روش، لباس‌ها را پس از پایان فرآیند شستشو، روی طناب یا بند رخت،‌ پهن می‌کنند تا در معرض هوای آزاد خشک شوند.

 

در این روش فرآیند خشک شدن لباس‌ها طولانی‌تر است و به زمان بیشتری نیاز دارد.

از نظر فضا نیز به محیطی نیاز است که بتوان لباس‌ها را روی طناب یا بند رخت آویزان کرد تا در معرض هوا خشک شوند.

در خصوص آب و هوا هم محدودیت‌هایی به خصوص در فصول سرد سال وجود دارد که ممکن است امکان قرار دادن لباس‌ها در هوای آزاد به علت شرایط جوی وجود نداشته باشد.

مزایا و معایب خشک کردن لباس در هوای آزاد

بسیاری از افراد گمان می‌کنند پهن کردن لباس‌ها روی طناب یا بند رخت باعث می‌شود که بافت لباس کشیده شود در صورتی که اینگونه نیست و لباس‌ها شکل اصلی خود را از دست نمی‌دهند.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور  گوهردشت یکی از باکیفیت ترین پکیج های ایرانی است. که از قطعات زیادی تشکیل شده است. در هنگام استفاده از پکیج ممکن است با ارور یا ایراداتی مواجه شوید. برای عیب یابی و برطرف کردن مشکلات پکیج باید با دستگاه آشنایی کامل داشته باشید. در صورتی که با تعمیرات پکیج آشنایی ندارید به هیچ عنوان تعمیرات خودسرانه انجام ندهید. نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت دارای کادری مجرب و تعمیرکارانی حرفه ای می باشد. که عیب یابی و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور را در زمانی کوتاه انجام می دهد. با شماره تلفن نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش نمایندگی ایران رادیاتور در گوهردشت کرج بهره مند شوید.

 

رایگان بودن مزیت دیگر این روش به حساب می‌آید. زیرا هزینه اضافی برای افراد در پی نخواهد داشت.

 

اما همانطور که اشاره شد خشک کردن به این روش معایبی هم دارد:

 

در بسیاری از آپارتمان‌های امروزی فضای کافی برای خشک شدن لباس‌ها به این طریق وجود ندارد.

همچنین در فصول سرد سال و در شرایط بارندگی امکان قرار دادن لباس‌ها در هوای آزاد وجود ندارد.

3. خشک کردن لباس با سشوار

خشک کردن لباس با سشوار

زمانی که دسترسی به لباسشویی مقدور نیست یا نمی‌توان از هوای آزاد برای خشک کردن لباس استفاده کرد، سشوار یکی از وسایلی است که برای سریع‌تر خشک شدن لباس می‌تواند مؤثر باشد.

 

برای این کار لباس را روی یک سطح پهن کرده یا از چوب لباسی آویزان کنید سپس سشوار را روی حرارت متوسط تنظیم کنید و آن را از فاصله حدود 15 تا 20 سانتی متری به صورت یکنواخت روی سطح لباس حرکت دهید تا به خوبی خشک شود.

 

4. خشک کردن لباس با اتو

اتو یکی از وسیله‌های کاربردی برای خشک کردن لباس در مواقع اضطراری و شرایطی است که استفاده از خشک ‌کن لباسشویی میسر نیست.

 

برای خشک شدن کردن لباس به این روش کافی است لباس را روی یک سطح صاف یا میز مخصوص اتو قرار دهید.

برای جلوگیری از سوختن و آسیب به لباس بهتر است حرارت اتو را در حالت کم قرار دهید و آن را به آرامی روی لباس حرکت دهید تا خشک شود.

درجه حرارت مناسب برای خشک کردن لباس ها با خشک کن

هنگام استفاده از خشک‌ کن ماشین لباسشویی، تنظیم درجه حرارت از اهمیت بالایی برخوردار است. برچسب مراقبتی روی لباس‌ها در این خصوص راهنمایی لازم را ارائه می‌کند.

 

به طور کلی برای خشک کردن پارچه‌های پنبه‌ای و لینن درجه حرارت زیاد، برای پارچه‌های مصنوعی درجه حرارت متوسط و برای پارچه‌های ظریف درجه حرارت کم و ملایم مناسب خواهد بود.

 

روش سریع خشک کردن لباس با لباسشویی

درجه حرارت مناسب برای خشک کردن لباس ها با خشک کن

برای خشک کردن سریع لباس با خشک ‌کن ماشین لباسشویی می‌توانید اقلامی مانند حوله خشک، توپ‌های نم‌گیر، توپ تنیس یا یک ورق فویل آلومینیومی را به لباس‌ها اضافه کنید. این کار ضمن افزایش سرعت خشک شدن لباس‌ها، باعث حفظ لطافت و کاهش میزان چروک در البسه می‌شود.

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 33 تاريخ : جمعه 27 / 5 ساعت: 16:24

نحوه شستشوی شلوار جین سریع بعد از شستشو

تصور کنید که یک شستشوی عالی را شروع کرده اید و شلوار جین مورد علاقه خود را با چیزهای دیگر تازه کرده اید.اما شرایط پیش بینی نشده ای به وجود آمده است و شما باید سریعاً به تجارت مشغول شوید.چه کار کنیم؟لباس خیس نپوشید. ارور 30 40 پکیج ایران رادیاتور توصیه خانم های خانه دار باتجربه که می دانند چگونه شستشوی شلوار جین را به سرعت بعد از شستشو خشک کنید ، به رفع این معضل کمک خواهد کرد.

در صورتی که لوازم خانگی و پکیج شما با مشکل مواجه شده به هیچ عنوان تعمیر و سرویس آن را به افراد ناشی و متفرقه نسپارید. چراکه دستکاری بیشتر و ناشیانه سبب بروز مشکلات بیشتر خواهد شد. برای تعمیرات و نصب لوازم خانگی از جمله لوازم خانگی آریستون و لوازم خانگی شماره تماس نمایندگی آریستون در اندیشه تهران و کرج اطلاعات بیشتر را در رابطه با راهنمای استفاده و تعمیر لوازم خانگی آریستون وارد سایت فرازتعمیر شوید

 

سشوار

 

روند خشک کردن با کمک سشوار به شرح زیر است.شلوار خود را به سمت داخل بچرخانید و آن را روی طناب یا شانه آویزان کنید.سشوار را روشن کنید و آن را روی حداکثر قدرت تنظیم کنید.جریان هوای گرم را به پارچه هدایت کنید.مدت طولانی در یک منطقه نمانید.از سشوار به همان روش هنگام خشک کردن موهای خود استفاده کنید.برای جلوگیری از خراب کردن شلوار جین ، سعی کنید دستگاه را خیلی نزدیک نکنید.

 

 

 

توجه ویژه ای به مناطق سخت لایه بردار چند لایه داشته باشید: جیب ، درز و کمربند.بعد از یک ساعت لباسهای خشک شده را به سمت جلو بچرخانید و خشک کردن خود را ادامه دهید.به صورت دوره ای هوای گرم را درون شلوار خود هدایت کنید و حداقل در هر 3-5 دقیقه آنها را گرم کنید.

 

هنگام خشک شدن ، به نواحی غیرقابل دسترسی چند لایه توجه کنید: جیب ، درز و کمربند.

 

به یاد داشته باشید: اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید و وقت خود را تمام کرده اید ، بعید به نظر می رسد که بعد از شستن شلوار جین 5 دقیقه مرطوب شود.بنابراین بلافاصله خود را برای خشک کردن کامل تنظیم کنید1 تا 1.5 ساعت.

 

آهن

 

خشک شدن آهن با روش قبلی تفاوت چندانی ندارد.با پیش نگه داشتن شلوار جین روی باتری داغ یا بخاری می توان به نتایج مؤثرتری رسید.فراموش نکنید که پارچه چگالی متوسط ​​را زیر آن قرار دهید.همچنین لازم است خشک کردن از طرف اشتباه شروع شود.لباس های خود را در طول هر 10-15 دقیقه بچرخانید تا به طور مساوی خشک شود.

 

بعد از اینکه شلوار کمی خشک شد ، اتو کردن آنها را شروع کنید.در یک مکان نمانید و پارچه را به طور مساوی اتو کنید.می توانید فرآیند خشک کردن را با یک تکه پنبه یا گاز انجام دهید.آنها را روی شلوار جین و آهن قرار دهید.بستر رطوبت اضافی را جذب می کند.

 

در فر

 

اگر اجاق گاز با عملکرد خنک کننده در خانه دارید ، خشک کردن شلوار جین با کمک شما بسیار سریعتر خواهد شد.برای انجام این کار ، فر را از قبل از 200 درجه + 200+ درجه سانتیگراد گرم کنید.سپس درب را باز کنید ، شلوار جین را روی آن آویزان کرده و عملکرد خنک کننده را روشن کنید.به یاد داشته باشید که هر 10-15 دقیقه لباس خود را روشن کنید.

 

با این حال ، این روش خشک کردن اغلب توصیه نمی شود.درجه حرارت بالا بر روی ساختار الیاف تأثیر منفی می گذارد و محصول ممکن است درخشندگی رنگ را از دست داده یا تغییر شکل پیدا کند.

 

استفاده از حوله

 

خشک کردن لباس با حوله های تری راهی آسان و سریع است.یک حوله خشک تمیز را روی یک سطح صاف قرار دهید.یک چیز جین را روی آن بگذارید و همه را با هم پیچیده و در یک بسته نرم افزاری محکم قرار دهید ، همانطور که هنگام چرخیدن لباس های شسته شده خود نیز انجام می دهند.تکرار کنیدروش 3-5 بار.یادتان باشد حوله مرطوب خود را تغییر دهید تا خشک شود.نکته منفی این روش این است که ، هر چقدر هم که تلاش کنید ، صددرصد نتیجه نخواهد گرفت.در مرحله بعد ، شما باید به کمک دستگاههای فوق متوسل شوید.

 

به یاد داشته باشید: روش های شدید خشک کردن شلوار جین شما پس از شستشو باید در موارد بسیار نادر استفاده شود.بعضی اوقات روش های مختلفی برای سرعت بخشیدن به روند وجود دارد.به عنوان مثال ابتدا از رطوبت اضافی با حوله خلاص شوید و سپس با آهن یا سشوار خشک کنید. نمایندگی تاچی در اندیشه در هر صورت ، انتظار نداشته باشید که در 5 دقیقه شلوار خود را کاملاً خشک کنید.به خاطر داشته باشید که در بهترین حالت به حداقل 40-45 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.اگر 1.5 تا 2 ساعت در انبار دارید ، شلوار جین مرطوب خود را در محلی که کشش دارد آویزان کنید.این روش ایمن ترین و مؤثرترین محسوب می شود.

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 44 تاريخ : پنجشنبه 5 / 5 ساعت: 15:22

آموزش رایگان تعمیرات پکیج

اگر از پکیج دیواری استفاده میکنید و در حال حاضر دچار مشکل شده است ما را همراهی کنید تا به صورت قدم به قدم شما را تا شناسایی و رفع ایراد پکیج راهنمایی کنیم نمایندگی تاچی در اندیشه . برای آموزش رایگان تعمیرات پکیج در مارلیک قبل از هر اقدامی باید برند تولید کننده پکیج و مدل پکیج را بدانید . زیرا عیب یابی پکیج های مختلف کمی با هم متفاوت میباشد .

اگر پکیج دیواری شما دچار مشکل شده است پیشنهاد میکنم فعلا دست نگهدارید و در وحله اول این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. مطمئنا پس از مطالعه این مطلب قادر خواهید بود بیش از 70 درصد از مشکلات رایج پکیج را خودتان برطرف کنید. خبر خوب این است که نوع نگارش ما به نحوی است که برای تمام اقشار جامعه قابل فهم خواهد بود حتی افرادی که کمترین دانش فنی را داشته باشند میتوانند با اطلاعاتی که ما ارائه میدهیم مشکل پکیج خود را برطرف کنند .

نمایندگی پکیج فردیس

نمایندگی رسمی تعمیرات پکیج فردیس به مجموعه‌ای از فروشگاه ها، نمایندگان و توزیع‌کنندگان مجاز فردیس گفته می‌شود که محصولات این شرکت را به مشتریان خود در مناطق مختلف کشور ارائه می‌دهند. این نمایندگان بر حسب قراردادی که با شرکت فردیس امضاء می‌کنند، مجاز به فروش و پشتیبانی از محصولات این شرکت مانند پکیج‌های گرمایشی و سرمایشی، انواع چیلر، بویلر، رادیاتور و… می‌باشند. شرکت فردیس خدمات پشتیبانی و آموزشی متعددی برای نمایندگان خود فراهم کرده است تا این نمایندگان بتوانند با هدف ارائه خدمات بهتر در اختیار مشتریان خود قرار دهند. بنابراین، می‌توانید با شرکت فردیس تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات پکیج در کرج

 

اولین گام در تعمیر پکیج

پس اولین گام از مراحل اولیه شناسایی عیب در پکیج دیواری بررسی ارور پکیج میباشد. پس همونطور که گفتم کد خطا و ارور اکثر پکیج های دیواری معمولا به دو صورت به ما اعلام می‌شود :

در پکیج های آنالوگ کد خطا و یا ارور با چشمک زدن چراغ های سبز رنگ روی پانل که اعدادی از 30 تا 80 دارا می باشد مشخص می‌شود. البته بهتره این چشمک زدن را با مواقعی که آبگرم باز می‌باشد اشتباه نگیرید. به عنوان مثال کد خطا در پکیج ایران رادیاتور مدل آنالوگ به این صورته که یک و یا چند چراغ به طور همزمان روی عدد خاصی چشمک می‌زنند و شما با بررسی اعداد این چراغ ها و مراجعه به لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور به بررسی دقیق این خطاها می‌پردازید.

البته اگر احساس می‌کنید این مدل از پکیج ایران رادیاتور عیب یابی سختی دارد در عوض به همون اندازه شناسایی کد خطای پکیج ایران رادیاتور مدل دیجیتال راحت می‌باشد نمایندگی تاچی در فردیس ارور پکیج ایران رادیاتور دیجیتال توسط اعداد لاتین کنار حرف E که در مواقع بروز مشکل روی نمایشگر مشاهده می‌شود و جهت عیب یابی نیز به همون طریق که عرض کردم یعنی مراجعه به عیب یابی پکيج (کد خطا) ایراد را بررسی نمائید.

بیشتر بخوانید: علت روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور

آموزش سرویس پکیج : تمیز کردن الکترود یون و جرقه زن پکیج

برای تمیز کردن الکترود یون و جرقه کافیست از یک سمباده نسبتا نرم استفاده کنید. سمباده را چند مرتبه روی الکترود بمالید تا یک لایه از الکترود را بردارد. سپس با یک دستمال مرطوب، یون و جرقه زن را تمیز کنید. کار های دیگری که باید در این مرحله انجام دهید عبارتند از:

نمایندگی پکیج تاچی مشکین دشت

نمایندگی پکیج تاچی مشکین دشت شرکت ایتالیایی تاچی یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده پکیج های دیواری و شناخته شده در ایران می باشد. نمایندگی‌های پکیج تاچی برای ارائه بهترین خدمات پس از فروش تعمیرات پکیج دیواری تاچی دارای تعمیرکاران ماهر و باتجربه می باشد. نمایندگی خدمات پس از فروش رسمی پکیج تاچی مشکین دشت کرج یکی از نمایندگی های مجاز پکیج تاچی در کرج می باشد. تعمیرکار مجاز نمایندگی پکیج تاچی در مشکین دشت با گذراندن تمامی دوره های آموزشی و داشتن سابقه بالا در تعمیرات و سرویس حرفه ای پکیج، دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر خواهند کرد. از طریق تماس با شماره تلفن تعمیرات پکیج مشکین دشت کارگاه نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی در مشکین دشت کرج همواره خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

  1. بررسی کنید که چینی دور الکترود یون و جرقه تمیز سالم باشد و ترک نخورده باشد.
  2. فاصله سر جرقه زن و برنر را به اندازه کافی تنظیم نمایید.
  3. بررسی کنید که الکترود یون و جرقه زن به درستی به کابل خود متصل شده اند و به جایی از بدنه اتصال نداشته باشند.

 

سرویس پکیج چه زمانی باید انجام شود؟

به طور کلی بهتر است که هر چند ماه یک بار خودتان پکیج را مورد بازبینی چشمی قرار دهید تا در صورت بروز مشکل در قطعات دستگاه، سریعا متوجه شوید و آن را رفع کنید. اگر مدت زمان زیادی می‌گذرد که از دستگاه استفاده می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که با کمک یک متخصص، پکیج را به صورت کامل سرویس و به ویژه رسوب‌زدایی کنید.

اما اگر به تازگی پکیج را خریداری کرده‌اید یا پس از سرویس کامل، دوره‌های زمانی خاصی را مشخص کنید تا به طور مرتب تعمیر پکیج را انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید اول هر نیم سال را برای این کار اختصاص دهید. هم‌چنین در صورت وجود املاح در آب و رسوب در قطعات و لوله‌های رادیاتور، علائمی در پیکج ظاهر می‌شود که در صورت مشاهده آن، باید اقدام به رسوب‌زدایی کنید.

چگونه از تشکیل رسوب در پکیج جلوگیری کنیم؟

همان‌طور که پیش از این گفتیم، سختی آب و وجود املاح معدنی در آن باعث ایجاد رسوب در لوله‌ها و مخزن می‌شود. با استفاده از یک دستگاه تصفیه می‌توانیم تا حد زیادی از بروز این رسوبات جلوگیری کنیم. هنگام راه‌اندازی پکیج، فیلترهای تصفیه را بر سر راه آب سرد ورودی نصب می‌کنیم تا املاح موجود درآب، وارد دستگاه نشود.

بیشتر بخوانید: بزرگترین مرکز تعمیرات پکیج مارلیک -تعمیرکار پکیج مارلیک کرج -نمایندگی پکیج مارلیک

 

تعمیر پکیج یا تعویض آن

تصمیم‌گیری برای تعمیر پکیج یا تعویض موارد تأسیساتی حتما باید پس از نظر گرفتن و مشاوره با نیروهای متخصص انجام گیرد. در واقع این مسأله کاملا تخصصی است و نمی‌توان به طور شخصی درباره‌ی آن تصمیمی گرفت. با این حال در کل می‌توان گفت که بیشترین مواردی که از میان خدمات تعمیر پکیج منجر به تعویض قطعه شده‌اند مربوط به نشتی یا سوراخ شدن مخازن پوسیده است. در بقیه‌ی موارد به تعمیر اکتفا می‌شود که توصیه می‌شود انجام آن را به متخصصان بسپارید.

قیمت سرویس پکیج دیواری چقدر است؟

هزینه سرویس پکیج دیواری با توجه به روش سرویس پکیج دیواری تعیین می‌شود و می‌توان گفت که هزینه آن تقریبی محاسبه می‌شود. برای مثال هزینه سرویس کامل با سرویس دوره ای کاملا متفاوت است و مسلما هزینه سرویس کامل بیشتر از دوره ای است چرا که همه قطعات پکیج باید بررسی شوند و سپس سرویس شوند.

تنظیم شیر گاز پکیج

یکی از مهمترین اقدامات در سرویس پکیج است که کاری تقریبا تخصصی است. در این بررسی باید شیر مجددا بررسی شده و پیچ و مهره های آن باز و بسته شود. اگر یک فرد غیر حرفه ای با بی مبالاتی این کار را انجام دهد فشار گاز دچار مشکل شده و به دستگاه آسیب میرسد. در جریان این بررسی بهتر است یک صافی مناسب بر روی شیر گاز قرار گیرد تا عمر شیر افزایش یابد.

بررسی صحت عملکرد دودکش یا فن پکیج

در هنگام سرویس سالیانه پکیج حتما باید عملکرد فن پکیج را بررسی کنیم. برای پکیج های بدون فن نیز باید مسیر لوله دودکش را بررسی کرد تا گرفتگی نداشته باشد. برای این کار میتوانیم یک جسم کوچک را درون دودکش پرتاب کنیم که در صورت باز بودن مسیر به راحتی از دودکش خارج میشود.

دودکش حتی الامکان باید به گونه ای نصب شود که پیچیدگی و خمیدگی نداشته باشد. اتصالات دودکش باید کاملا محکم و بدون درز بوده و دریچه های اکسیژن آن نیز کاملا باز باشند. گرفتگی دریچه های دودکش بسیار خطرناک بوده و میتواند منجر به گازگرفتگی یا همان مرگ خاموش شود.

علت روشن شدن چراغ قرمز در تعمیر پکیج

روشن شدن چراغ قرمز پکیج دیواری به معنای اعلام ریست پکیج میباشد که اگر با یکی دو بار ریست مجدد چراغ قرمز روشن ماند این مسئله دلایل بسیاری دارد . ولی معمولا در کنار قرمز شدن چراغ پکیج ایران رادیاتور یک و یا چند چراغ سبز رنگ به طور همزمان چشمک میزنند که این چشمک زدن به معنای اعلام کد خطای پکیج میباشد . وشما با بررسی عدد چراغ های سبز رنگی که چشمک میزنند و مراجعه به بانک ارور پکیج ایران رادیاتور متوجه خواهید شد چراغ قرمز پکیج چرا روشن شده است .

اصلی ترین و شایعترین دلیل روشن شدن چراغ قرمز کمبود فشار بار پکیج میباشد . معمولا عقربه فشار بار پکیج باید روی 1/5 بار باشد و در صورت کمتر شدن فشار بار معمولا چراغ قرمز روشن میشود و شما در این حالت میبایست از طریق باز کردن شیر پرکن پکیج که در زیر پکیج قرار گرفته است فشار بار را تنظیم و پکیج را ریست کنید .

بیشتر بخوانید: بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران

نحوه جلوگیری از یخ زدگی پکیج دیواری

یخ زدگی پکیج دیواری معمولا در شرایط آب و هوایی سرد و یخبندان اتفاق می افتد . البته این مشکل معمولا برای پکیج هایی که در بالکن میباشند و مواردی را که در ادامه عرض میکنم رعایت نمیکنند پیش می آید . به منظور پیشگیری از یخ زدگی پکیج پیشنهاد میشود اولا قبل از فصل سرما نسبت به تزریق مقداری ضد یخ به داخل مدار سیستم اقدام نمایند . ضمنا عایق کاری لوله و اتصالات پکیج و قرار دادن دستگاه پکیج دیواری داخل باکس مناسب در بالکن نیز پیشنهاد میگردد . ولی مهمترین عامل برای جلوگیری از یخ زدگی در انواع پکیج دیواری این است که دستگاه را روی حالت ضد یخ زدگی بگذارند و همچنین در مواقعی که قصد مسافرت دارند آب داخل سیستم را کامل تخلیه کنند .

آموزش تعمیرات پکیج...
ما را در سایت آموزش تعمیرات پکیج دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نمایندگی پکیج puriaaa بازدید : 87 تاريخ : جمعه 3 / 6 ساعت: 15:00

آرشیو مطالب

خبرنامه